29 Haziran 2016 Çarşamba

BİYOGRAFİM


2002 yılından itibaren aktif spor yaşantıma hentbol okul takımı ile başladım daha sonra 
lise yıllarımda basketbol ile devam ettim ve 2005 yılında tenis ile tanıştım ve 
bu spora bağımlılığım her geçen gün daha fazla arttı 
Uluslararası eğitim seminerleri ve antrenörlük eğitimleri ile 2013 yılında 
2.Kademe Türkiye Tenis Federasyonu Lisanslı Antrenörü oldum
Türkiyenin bir çok ilinde çeşitli klüplerde 
Milli takım antrenörleri ve milli oyuncular ile çalışma fırsatım oldu 
çalıştığım klüpler içerisinde yaş grubu koordinatörlüğü ve eğitim sorumluluğu gibi görevler yaptım 
Tenis malzemeleri ve ekipmanları kordaj ve raket teknolojisi üzerine türkiyedeki en kapsamlı makaleleri yazdım
kondisyon, koordinasyon, alt yapı, performans tenisi üzerine kapsamlı eğitim programları çalışmaları hazırladım ve türkiyedeki bir çok klüpte uyguladım.Performans tenisinde 
Almanyada uygulanan 'tennis footwork coach' yani tenisde ayak antrenörlüğü üzerine çalışmalarım ise hala devam etmektedir...
Bunun yanında kişisel antrenörlük , fitness koçluğu ve spor koçluğu konusundaki çalışmalarımada devam etmekdeyim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder